Útmutatók víziója, Nagyobb átláthatóság, kevesebb hibalehetőség
Tartalom
A Zebra víziója a kereskedelem alakulásáról az elkövetkező 5 évben Létrehozva: Az egyre útmutatók víziója formálódó piaci igények és technológiai fejlődés hatására a korábban ismert kereskedelmi modellek úgy tűnik, tekintélyes átalakulás előtt állnak.
A Zebra ben készített egy tanulmányt a témával kapcsolatban, mely értékesítői szempontból vizsgálja a kereskedelem alakulásának kérdését. A felmérés során különböző üzletek és üzletláncok bevonásával kísérelték meg napjaink trendjein keresztül illusztrálni az elkövetkező öt év kereskedelmet érintő, lényeges változásait.
Digitális jövőkép Az eredmények azt mutatják, hogy a cégek nagy része a digitalizációban, valamint az úgynevezett "okoseszközök" kereskedelemben történő bevezetésében és elterjedésében látja a megújulás kulcsát. A változások oka az okoseszközök elterjedésében, és az általuk nyújtott, új lehetőségekben, a folyamatos elérhetőségben és online jelenlétben keresendő.
A gyors internet-eléréssel ellátott mobilkészülékek széles körű használata ugyanis nem csak új fogyasztói szokásokat, de új értékesítői részről érkező reakciókat is generál. Magas szintű perszonalizáció és digitális leltár Mivel az online áruházak népszerűsége ellenére a kereskedelmi forgalom nagy része még mindig a hagyományos üzletekben zajlik, így a vállalatok szükségesnek látják az üzleti környezet modernizálását, "digitalizálását" is.
Bizonyos okoseszközök használatával az árukészletek és a vásárlói szokások is hatékonyan nyomon követhetővé válnak, és az üzleti útmutatók víziója kérdése is könnyedén megoldható dolog lesz re.
Az okoseszközök kereskedelemben történő bevezetése ezen kívül magában hordozza a magas szintű perszonalizáció lehetőségét is. A felmérés szerint az elkövetkező öt évben a technológia nem csupán útmutatók víziója teszi majd lehetővé, hogy az eladók a betérő vendégek speciális igényeit adataik alapján tudják felmérni és hatékonyan kielégíteni. Az üzletek képesek lesznek rá, hogy az aktuális kínálat alapján azonnali, személyre szabott akciós útmutatók víziója kínáljanak a vásárlóiknak.
Az új technológia elterjedése re a megkérdezettek szerint nem csupán a biztonságot, a készlethiány problémáját, és a különleges vásárlói igények kielégítését segít majd megoldani, de az eladók számára is több időt, valamint teret biztosít majd a vásárlói élmény javítására, emberközelibbé tételére.